Rekonstrukcje zgryzowe

Masz szumy uszne ?

Czujesz czasami, że Twoje zęby są bardzo zaciśnięte ?

Miewasz zmęczenie na mięśniach twarzy czy bóle migrenowe ?

Czasami słyszysz/czujesz przeskakiwanie w stawach w obrębie żuchwy ?

Zgrzytasz i zaciskasz zębami w nocy podczas snu ?

Mamy na to rozwiązanie.

Diagnozujemy zwyrodnienia, zmiany degeneracyjne w obrębie stawów skroniowo-żuchwowych, a także bruksizm i pomagamy w łagodzeniu jego objawów.

Nie należy lekceważyć braków zębowych. Utrata nawet jednego zęba powoduje zaburzenia w zgryzie, obciążenie zębów sąsiednich, ich przechylanie a w konsekwencji może skutkować stratą kolejnych zębów. Oferujemy uzupełnianie braków zębowych za pomocą implantów, mostów, protez.

Z powodzeniem zajmujemy się dużymi rekonstrukcjami zgryzowymi a także deprogramacją zgryzową wykorzystując jako nieliczni w Polsce system cyfrowej analizy zwarcia T-Scan.

Badanie T-Scan

T-Scan to komputerowa, nieinwazyjna metoda, która pomaga określić, jakie siły powstają w trakcie żucia czy gryzienia, czy są symetryczne oraz czy nie powodują nadmiernego nacisku na zęby. T-Scan pozwala zdiagnozować przeciążenia narządu żucia oraz określić występowanie przyczyn zgrzytania zębami.

Badanie T-Scan polega na zagryzieniu przez pacjenta cienkiej płytki sensorowej. Podczas zagryzania nagrywany jest film rejestrujący powstawanie kontaktów zgryzowych. Analiza filmu pozwala odkryć i usunąć istniejące nieprawidłowości, chwilę później wszystkie dane pojawiają się na komputerze.

T-Scan pozwala na wyróżnienie praktyki na tle innych dzięki supernowoczesnej technologii, ograniczenie do minimum korekt i nieodpłatnych wizyt powtórnych, a także na udoskonaloną komunikację i edukację pacjentów na temat okluzji.

Nieprawidłowe kontakty mogą spowodować ból zęba, ból stawów skroniowo-żuchwowych, mięśni oraz złamania koron zebów, ich starcie pataologiczne czy choroby dziąseł.

System deprogramacji -jest niezwykle przydatny u osób cierpiących na bruksizm, w leczeniu z zastosowaniem licówek porcelanowych oraz koron i mostów opartych na implantach.

Umów się na konsultację

Rezultaty mówią same za siebie
W trakcie leczenia