Higienizacja

W naszym gabinecie stosujemy protokół GBT- jest to nowoczesna higienizacja kliniczna, polegająca na jak najmniej inwazyjnym usunięciu kamienia i osadu, przy maksymalnym komforcie Pacjenta.

Pacjent przychodząc na wizytę ma wybarwioną płytkę nazębną – dzięki czemu widzi miejsca, w których nie domywa zębów. Budujemy dzięki temu świadomość Pacjenta a także go motywujemy.

Następnie przystępujemy do piaskowania bardzo delikatnym piaskiem EMS Plus – zabieg jest całkowicie bezbolesny.

Kamień usuwamy ultradźwiękami punktowo, dzięki specjalnym końcówkom usuwamy też kamień poddziąsłowy, który jest przyczyną zapalenia dziąseł i przyzębia.

Po zabiegu zabezpieczamy zęby specjalnymi preparatami niwelującymi ewentualną nadwrażliwość pozabiegową.

Dzięki pracy tą metodą możemy zastosować indywidualny harmonogram wizyt dla Pacjenta oparty o jego potrzeby.

Pacjent dostaje konkretne indywidualne zalecenia co do higieny jamy ustnej – listę niezbędnych akcesoriów oraz zasady ich stosowania.

Umów się na konsultację

Dlaczego warto?

Kamień i osad to nie jest tylko kwestia estetyczna. Kamień to upostaciowana forma bakterii w jamie ustnej, które krążą po całym organizmie. Wśród nich są także bakterie beztlenowe. Badania wskazały na wyraźny związek pomiędzy chorobą przyzębia a:

• przedwczesnym porodem i niską masą urodzeniową dziecka
  • chorobą Parkinsona
  • cukrzycą
  • miażdżycą
  • udarem mózgu
  • chorobami sercowo-naczyniowymi
  • rakiem trzustki

Aby zapobiec chorobom dziąseł i przyzębia, należy regularnie co pół roku zgłaszać się na higienizację i wizyty kontrolne do lekarza dentysty.

Rezultaty mówią same za siebie
Po higienizacji

Naturalne i natychmiastowe efekty!
Umów się na konsultację!