Bezbolesna stomatologia dziecięca

Nasz gabinet jest miejscem, gdzie Wasze pociechy mogą czuć się bezpiecznie. Zapraszamy na wizyty adaptacyjne, które polegają na zapoznaniu się dziecka z gabinetem, lekarzem, oraz wspólną zabawą. Pozwala to uniknąć niepotrzebnego stresu w przyszłości.

Leczymy bezwiertłowo przy użyciu ozonoterapii, dzięki czemu wizyty są bezbolesne.

BEZBOLESNA STOMATOLOGIA DZIECIĘCA

Ozon wykazuję działanie bakterio i grzybobójcze, dzięki czemu pozwala na zahamowanie rozwoju próchnicy, ale także zapobiega powikłaniom po leczeniu chirurgicznym i pomaga leczyć stany zapalne w obrębie jamy ustnej.

Ozonowanie to metoda stworzona do leczenia próchnicy początkowej szczególnie u dzieci z dentofobią, ponieważ jest to procedura szybka, bezbolesna i nieinwazyjna.

Ozon usuwa bakterie próchnicotwórcze z jamy ustnej, a więc zatrzymuję rozprzestrzenianie się procesu próchnicowego.

Po ozonoterapii wykorzystujemy produkty remineralizujące szkliwo i wzmacniające, chroniąc je przed działaniem kwasów z pożywienia ,a także edukujemy rodziców w zakresie diety dziecka z wysokim ryzykiem próchnicy.

Nasi mali pacjenci zawsze wychodzą uśmiechnięci z nagrodami, dyplomami i zdrowymi ząbkami.